سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

آندرانیک تیموریان :

    نظر
آندرانیک تیموریان، : شرایط خوبی در تیم فولام ندارم، در بازی این فصل لیگ برتر حتی یک دقیقه هم بازی نکرده ام و از شرایط خود در فولام راضی نیستم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: وضع آمادگی من از نظر بدنی خوب است و در چند بازی که با تیم ملی ایران انجام دادم، این موضوع به خوبی مشخص شد. امیدوارم هرچه زودتر از بدشانسی نجات پیدا کنم و بتوانم برای تیم خود بازی کنم. 

آندو با بیان اینکه تا سال 2010 با فولام قرارداد دارد، گفت: هنوز مشخص نیست در فولام بمانم و یا خیر؛ ولی هنوز با این تیم قرارداد دارم.

تیموریان تاکید کرد: هیچ پیشنهادی از نیوکاسل نداشته ام و خبر رفتن من به این تیم، صحت ندارد.

بازیکن ایرانی تیم فولام انگلیس گفت: شاید دوری من از ترکیب فولام، به علت نتایج این تیم بوده است، چون فولام خوب نتیجه گرفته است و سرمربی تیم نمی خواهد ترکیب تیم را عوض کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، درباره بازی یکشنبه آینده تیم کشورمان در امان در رقابت های مقدماتی جام ملت های  آسیا، تصریح کرد: تیم ملی ایران، وضع خوبی دارد و امکان حضور راحت در جام ملت ها برای ما وجود دارد و می توانیم برنده بازی با اردن باشیم. 

تیموریان گفت: تنها بازیکن شاغل در لیگ های اروپایی هستم که با تیم ملی ایران به اردن سفر می کنم و دیگر لژیونرها در کنار تیم نیستند.