سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

مجلس و بررسی وضع آنفلوآنزای نوع آ در مدارس

کارگروه آموزش و پرورش این کمیسیون نیز به بررسی آنفلوآنزای نوع آ در آموزش و پرورش و وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌پردازد. 

کمیسیون بهداشت و درمان هم مقررات امور پزشکی، دارویی و مواد خوردنی،‌ آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی را در جلسه فردای خود بررسی می‌کند. 

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در جلسه فردا، به ادامه بررسی لایحه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تجارت سازی نوآوری‌ها و اختراعات می‌پردازد.

گزارش مشاور شهردار تهران در امور سلامت و کارشناسان ذی‌ربط در خصوص طرح سنجش عدالت و گزارش مدیر عامل موسسه‌ خیریه‌ حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک) نیز در دستور کار این هفته این کمیسیون قرار دارد. 

ادامه بررسی طرح مقررات امور پزشکی، دارویی و مواد خوردنی،‌ آشامیدنی، ‌آرایشی و بهداشتی و همچنین بررسی طرح مجازات استفاده‌ غیر مجاز از عناوین علمی، از دستورهای این کمیسیون در روز سه‌شنبه است.

کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از واگذاری و پرداخت سود سهام عدالت را بررسی می کند. 

رسیدگی به طرح یک فوریتی استفاده از تسهیلات صندوق ذخیره ارزی و جمع ‌بندی گزارش مربوط به اصلاح الگوی مصرف و جمع‌بندی گزارش مربوط به رعایت نکردن بند 61 ماده واحده‌ قانون بودجه‌ سال 1388 کل کشور نیز از دیگر دستورهای این کمیسیون است. 

کمیسیون عمران این هفته، ضمن بررسی طرح استفاده از تسهیلات حساب ذخیره ارزی و همچنین لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، گزارش دفتر همکاری ‌های فناوری‌های ریاست جمهوری را استماع می کند. 

همچنین سه ‌شنبه‌ این هفته، از وزیر کشور و معاونان وزیر و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در این کمیسیون دعوت به عمل آمده است تا در خصوص اعتبارات، عملکرد و حوادث زمین لرزه‌ اخیر تهران توضیحاتی ارائه کنند. 

وزیر راه و ترابری نیز برای پاسخگویی به سوالات نه نماینده، به کمیسیون عمران دعوت شده است