سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

سپاهان خواستار برخورد با دخالتهای بیجای مدیرعامل استقلال شد

    نظر

سپاهان خواستار برخورد با دخالت‌های بیجای مدیرعامل استقلال شد

باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، از کمیته انضباطی خواستند با دخالت‌ها‌ی بیجا و اطلاعات غلط مدیرعامل استقلال برخورد کند.

 

   در پی نامه نگاری‌ها و بیانیه باشگاه استقلال تهران خطاب به فدراسیون فوتبال و پاسخ های لازمی که فدراسیون فوتبال ایران به ادعاهای این باشگاه ارائه داد، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون خواستار رسیدگی این کمیته به دخالت‌های بیجا و اطلاعات غلطی شد که از طرف باشگاه استقلال ابراز می‌شود.
 باشگاه سپاهان در این نامه خواستار بر خورد با ادعاها و دخالت‌های غیرفنی استقلالی‌ها و تخلفات مکرر آنها از بخشنامه‌های کمیته انضباطی شده است.

 در بخشی از نامه باشگاه سپاهان به کمیته انضباطی آمده است:
 اظهارات رسمی مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در سایت‌ها و رسانه ها علیه این باشگاه، موضوعاتی است که مسبوق به سابقه بوده و این بار باشدت بیشتر اتهاماتی علیه باشگاه سپاهان و در شکل و قالبی دیگر بیان شده است.
 متاسفانه مدیر عامل محترم باشگاه استقلال بدون هیچگونه اطلاعات لازم و فنی در خصوص چگونگی بازی های این تیم در جام حذفی، بازی عقب افتاده با مقاومت سپاسی و غیره مبادرت به حاشیه سازی و تحریک و تشویش اذهان عمومی کرده که این اقدامات نقض صریح و آشکار و تخطی ایشان از بخشنامه‌های شماره 4693 مورخ 23/9/1388 و 2850/م/80-ح مورخ 4/11/88 کمیته انضباطی را نشان می دهد.
 این باشگاه ضمن اینکه حق خود می داند از طریق انتشار بیانیه و پاسخگویی در رسانه‌ها موضوع را پیگیری کند، لیکن به احترام بخشنامه های صادره از مبادی ذیربط در فدراسیون، پیگیری حقوق معنوی خویش به طور قاطع و جدی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را خواستار است.