سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

بازگشت آقای خاص به لیگ برتر انگلیس

    نظر

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید به لیگ برتر انگلیس بازخواهد گشت. به نقل از روزنامه دیلی‌میل، خوزه مورینیو در هفته‌های اخیر از طریق مدیر برنامه‌اش مذاکراتی با دو تیم لیگ برتری چلسی و منچسترسیتی انجام داده است. این اقدام در حالی صورت گرفته که تیم‌های مذکور توسط کارلو آنچلوتی و روبرتو مانچینی، مربیان ایتالیایی شاغل در جزیره هدایت شده و فصل جاری مطابق خواسته و هدف باشگاه، عمل نکرده‌اند.

براساس این گزارش آقای خاص که در سال‌های 2004 الی 2007 مسئولیت چلسی را در اختیار داشت، پس از تجربه همکاری با اینترمیلان ایتالیا و اکنون رئال‌مادرید، تمایل زیادی برای بازگشت به انگلیس دارد.

مورینیو خود در این ارتباط به یک روزنامه کشورش گفته است: فوتبال باشگاهی انگلیس همیشه برای من جذاب و رویایی است. در آنجا سه فصل خارق‌العاده را تجربه کردم که هیچ گاه از خاطر و ذهنم محو نخواهد شد. در این کشور ساختار متفاوت ورزشی، احترام‌ها، ‌اخلاق ورزشی، زندگی اجتماعی، زندگی خصوصی و خیلی عوامل دیگر به گونه‌ای است که همواره مرا برای بازگشت وسوسه می‌کند. از زندگی در چنین کشوری بسیار لذت می‌برم. در آنجا بسیار مورد توجه هستم. پس دوست دارم بازهم کار در این کشور را تجربه کنم.
او که از سال 2000 فعالیت جدی در عرصه مربیگری را با بنفیکا شروع کرد، در تیم‌های لیرا و پورتو کشورش نیز فعالیت کرده است.