سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

استقلال و پرسپولیس مقابل حریفانشان شکست خوردند

    نظر

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال / استقلال و پرسپولیس مقابل حریفانشان شکست خوردند

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه رقابت های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با سرمربی جدید خود "افشین پیروانی" در مقابل ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی تهران تن به شکست داد. هفته بیستم رقابت های لیگ برتر با انجام پنج دیدار برگزار شد که در آخرین بازی تیم پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر از ملوان شکست خورد. در نیمه نخست این بازی هیچ توپی از خط دروازه ها گذر نکرد اما در نیمه دوم "علیرضا رمضانی در دقیقه 54 بازی را یک بر صفر به نفع بندر انزلی جلو انداخت .
پس از آن و در دقیقه 82 بازی "محمد حیدری" توپ را درون دروازه "علیرضا حقیقی" قرار داد تا نتیجه دو بر صفر به نفع بندرانزلی تمام شود.
با این شکست تیم پرسپولیس 33 امتیازی باقی ماند و ملوان 24 امتیازی شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه رقابتهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با مربی جدید خود "فرهاد کاظمی" توانست تیم فوتبال استقلال تهران را شکست داده و به جمع مدعیان بازگردد.
سپاهان با دو گل استقلال تهران را شکست داد.
در نیمه نخست این بازی "محرم نویدکیا" کاپیتان سپاهان که پس از مصدومیتی طولانی مدت در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته بود توانست در دقیقه 10 بازی با شوتی سرکش دروازه استقلال را باز کند.
پس از آن نیز "علی علیزاده" بازیکن تیم استقلال تهران در دقیقه 25 بر روی اشتباه فردی و با ضربه سر توپ را درون دروازه خودی قرار داد.
در نیمه دوم این بازی نیز "آرش برهانی" و در دقیقه 73 توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.
این بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به قضاوت رحیم رحیمی‌ مقدم برگزار شد که در دقیقه 80 بازی "مهدی جعفرپور" بازیکن" تیم سپاهان را کارت قرمز اخراج کرد.
با این شکست تیم استقلال 37 امتیازی ماند و تیم سپاهان 32 امتیازی شد.