سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

امیر قلعه نویی با علی دایی آشتی می کنند!

    نظر
 تصمیم گیرنده اول و آخر در مورد مهدوی کیا، هاشمیان و کریمی، دایی است --آریا -- 1  ساعت پیش
 مهدی تاج نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: برای دعوت از لژیونرها هیچ اجباری برای علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران وجود ندارد چرا که او از اختیار تام در این تیم برخوردار است.


:: تاج: علی دایی اختیار تام دارد --شبکه ورزش ایران -- 1  ساعت پیش
 مهدی تاج نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: برای دعوت از لژیونرها هیچ اجباری برای علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران وجود ندارد چرا که او از اختیار تام در این تیم برخوردار است.


 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درصدد است طی روزهای آینده با دعوت از امیر قلعه نویی و علی دایی به یک محفل دوستانه، آنها را آشتی دهد.


 برنامه مسابقات هفته های پنجم تا دهم هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال به شرح زیر اعلام شد. هفته پنجم: هفته تعظیم ضیافت الله ماه مبارک رمضان وتجلیل ازشهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت جمعه 8 شهریور استقلال تهران برق شیراز ،


:: حیدریان: خوشحالم که در اوج خداحافظی کردم --شبکه ورزش ایران -- 1  ساعت پیش
 محمد رضا حیدریان کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان جدایی از این تیم را برای خود دشوار خواند و برای ملی پوشان فوتسال ایران در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت کرد.


 از سوی کمیته داوران اسامی داوران مسابقات هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر اعلام شد: یکشنبه 3/6/87 •مس کرماناستقلال تهران ساعت 16 و 45 دقیقه ،


 سرمربی آلمانی تیم سایپا گفت: بعد از لوتار ماتئوس، پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان هستم. پیر لیت بارسکی دیروز در نشستی که با بازیکنان و مدیریت باشگاه سایپا داشت،


 عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: هدف کمیته انضباطی خاتمه درگیری های لفظی قلعه نویی با علی دایی است و ما در صدد هستیم این 2 مربی که از بزرگان ورزش کشور هستند مشکل خود را در آرامش حل کنند.


 مدافع تیم فوتبال مس کرمان با دفاع از عملکرد این تیم در 3 بازی نخست لیگ برتر با امیدواری از آینده درخشان نارنجی پوشان کرمانی در پایان فصل جاری یاد کرد.


:: نیکبخت: می توانستم مقابل ملوان هت تریک کنم --شبکه ورزش ایران -- 2  ساعت پیش
 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به انگیزه بالا، اگر مصدوم نمی شدم، آماده هت تریک مقابل ملوان بودم. علیرضا نیکبخت همچنین اظهار داشت:


ادامه خبر