سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

قلعه نویی" و "دایی" به اختلافات دامن نزنند

    نظر
 هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از هفته ها مصدومیت، برای بازی برابر سپاهان آماده است.


 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پس از شکست برابر پگاه گیلان، از قهرمانی تیم خود در لیگ برتر مطمئن شدم.


 علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: بنده با احضار قلعه...


 سرمربی تیم ذوب آهن گفت:درشرایطی که فوتبال به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست با این تفاصیل هدف گذاری باشگاه حضور موفق در لیگ و کسب جواز رقابت های لیگ قهرمانان است.


 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مشکلی با ملوان و هوادارانش ندارم و پیش از رویارویی با این تیم با دسته گل به سمت آنها می روم.


 بهتر است همگی وحدت کلمه را حفظ کنیم، به هم احترام بگذاریم و با هم دوست...


 به دستور مربیان نبود مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به تشخیص خودم بیشتر از بازیکنان دیگر تمرین کردم نه مربیان تیم. علیرضا واحدی نیکبخت درباره علت تمرینات اختصاصی در نظر گرفته شده از سوی مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات امروز (چهارشنبه) این تیم،


 مساله ی اصلی موفقیت تیم ملی است علی کفاشیان گفت: بهتر است همگی وحدت کلمه را حفظ کنیم، به هم احترام بگذاریم و با هم دوست باشیم. در حال حاضر مهمترین مساله ی فوتبال ایران،


 من دوست ندارم جواب همه را بدهم و حالا فقط به تیم ملی و موفقیت آن فکر می کنم. علی دایی در واکنش به حرف های امیر قلعه نویی سرمربی استقلال گفت:


 باشگاه سایپا کرج در حاشیه بازی این تیم مقابل پیکان قزوین از 9 المپین ایرانی تقدیر می کند. باشگاه سایپا در حاشیه دیدار تیم های سایپا و پیکان از هفته ی سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور که روز یک شنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود از 9 نفر از المپین های ایرانی تجلیل می کند.


ادامه خبر