سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

جدایی لیتبارسکی از سایپا قطعی شد/ احتمال شکایت باشگاه سایپا

    نظر
جدایی لیتبارسکی از سایپا قطعی شد/ احتمال شکایت باشگاه سایپا
جدایی پیر لیتبارسکی سرمربی آلمانی تیم فوتبال سایپا بدلیل عدم پایبندی به تعهدات خود در قبال این باشگاه قطعی شد.

 لیتبارسکی که از دو هفته پیش بدون اطلاع مسئولان باشگاه تمرینات تیم سایپا را ترک کرده و راهی دبی شده است، به همین دلیل ادامه همکاری وی با باشگاه سایپا بعید به نظر می رسد.

این درحالی است که هیئت مدیره باشگاه سایپا تاکید دارد لیتبارسکی از تیم فوتبال سایپا اخراج نشده است و وی می تواند به تمرینات این تیم بازگردد.

هیئت مدیره باشگاه سایپا هفته گذشته تصمیم گرفت دو مربی که در ابتدای حضور لیتبارسکی از کادر فنی کنار گذاشته شده بودند را به تمرینات این تیم بازگرداند.

سایپا در آخرین دیدار خود با هدایت مربیان ایرانی پس از 4 هفته شکست پیاپی مقابل سپاهان به تساوی 1-1 دست یافت.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا ضمن تایید جدایی لیتبارسکی از این باشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه لیتبارسکی بدون اطلاع تمرینات سایپا را ترک کرده و تاکنون نیز خبری از وی در دست نداریم، عملا ادامه همکاری وی با تیم سایپا منتفی است.

وی در خصوص پرداخت حق و حقوق این مربی آلمانی اظهار داشت: از آنجا که وی با اختیار خودش تیم سایپا را ترک کرده نه تنها قرارداد وی از درج اعتبار ساقط است بلکه باشگاه سایپا می تواند نسبت به این مربی ادعای خسارت کند و احتمالا با توجه به رفتار غیر حرفه ای لیتبارسکی احتمال شکایت باشگاه سایپا از این مربی آلمانی زیاد است.