سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

معمارزاده :موافقت با جدایی از پرسپولیس سختترین تصمیم زندگیام بود

    نظر
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به خاطر موفقیت تیم قبول کردم نامم را از فهرست خارج کنند و این سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام بود.
 

میثاق معمارزاده  در مورد موافقت خود با خروج نامش از فهرست پرسپولیس به دلیل مصدومیت،‌ اظهار داشت‌: صحبت‌های زیادی با اعضای هیئت مدیره باشگاه داشتم و فکر کنم سخت‌ترین تصمیم زندگی فوتبالی‌ام را گرفتم.
وی ادامه داد: اظهارات مسئولان هیئت مدیره منطقی بود و قبول کردم که نام مرا از فهرست خارج کنند تا به این شیوه کمکی به باشگاه کرده باشم.


این دروازه‌بان که در ابتدای فصل با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت، تصریح کرد: طبق قولی که به من دادند، فقط در لیگ برتر نمی‌توانم بازی کنم و در لیگ قهرمانان آسیا در خدمت تیم خواهم بود.
وی خاطرنشان کرد: با بزرگان فوتبال در این باره مشورت کرده و از تصمیم اولیه خود مبنی بر شکایت از باشگاه صرف‌نظر کردم تا دست مسئولان پرسپولیس برای جذب بازیکن باز باشد.
معمارزاده افزود: با عابدزاده نیز 2 نوبت صحبت کردم و گفت در لیگ قهرمانان به من نیاز دارد.هواداران منتظر من باشند چون قسمت نبود این فصل به آنها خدمت کنم؛ ولی در آینده با قدرت بازمی گردم.