سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

دیدار قلعهنویی با سعیدلو و افزایش ابهامات

امیر" و فتح الله زاده در یک قدمی بازگشت به استقلال

دیدار قلعه‌نویی با سعیدلو و افزایش ابهامات

دیدار روز پنجشنبه امیرقلعه نویی با رئیس سازمان تربیت بدنی ابهامات در مورد این مربی برای هدایت استقلال یا سپاهان در لیگ دهم را افزایش داد.

سرمربی فصل پیش تیم فوتبال سپاهان که قرارداد داخلی اش برای حضور در دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با این تیم اصفهانی امضاء کرده است، روز پنجشنبه به دیدار علی سعیدلو رفت و در نشستی با وی آخرین وضعیت باشگاه استقلال را بررسی کرد.

هرچند مسئولان سپاهان تاکید می کنند که قلعه نویی به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال در این نشست شرکت کرده است، اما با توجه به شرایط فعلی استقلال دور از ذهن است که این فرضیه را بپذیریم چرا که استقلال پیشکسوتان بیشماری دارد که هیچکدام در این نشست حاضر نبوده اند!

به نظر می رسد پس از استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره استقلال و امتناع آنها از دیدار مجدد با علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی در اندیشه چیدمان جدیدی برای این باشگاه مردمی و پرطرفدار است.

در این راستا صحبت هایی نیز با علی فتح الله زاده برای مدیرعاملی استقلال صورت گرفته که وی هنوز این پیشنهاد را نپذیرفته است. اما به نظر می رسد با توجه به شرایطی که این باشگاه دارد فتح الله زاده ناچار خواهد شد استقلال را با همین شرایط تحویل بگیرد!

از سوی دیگر وضعیت امیرقلعه نویی با سپاهان هم هنوز به طور کامل مشخص نیست. او با وجود اینکه با سپاهان قرارداد داخلی امضا کرده اما می تواند با این توجیه که " مردم خواسته اند برگردم" این قرارداد را نادیده بگیرد و به استقلال برگردد.

باید دید در روزهای آینده وضعیت باشگاه استقلال ، امیرقلعه نویی و علی فتح الله زاده از یک سو و سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان از سوی دیگر چگونه رقم خواهد خورد.