سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

چلسی دومین شکست فصل منچستریونایتد را رقم زد

    نظر

یک گل دیرهنگام، دومین شکست منچستر یونایتد در فصل جاری لیگ برتر فوتبال انگلیس را در دیداری حساس در مقابل چلسی رقم زد و جان تازه ای به رقابت بر سر قهرمانی داد.  این گل بحث برانگیز 10 دقیقه به پایان بازی در ورزشگاه """"""""استامفورد بریج"""""""" لندن توسط """"""""فرانک لمپارد"""""""" برای تیم میزبان به ثمر رسید.
""""""""مارتین آتکینسون"""""""" داور این مسابقه با تصمیم بحث برانگیز خود مبنی بر سرنگون شدن """"""""یوری ژیرکف"""""""" بازیکن چلسی که از روی نیمکت ذخیره ها وارد زمین شده بود توسط """"""""کریس اسمالینگ"""""""" مدافع منچستر این گل را به آبی پوشان هدیه کرد.
دریافت این گل، ضربه سنگینی به شیاطین سرخ وارد کرد چرا که آنان با گل """"""""وین رونی"""""""" در نیمه نخست، تیم پیروز میدان بودند.
اما کمی پس از آغاز نیمه دوم، """"""""دیوید لوییز"""""""" مدافع برزیلی با نخستین گل خود برای چلسی نتیجه را یک بر یک مساوی کرد و لمپارد پیش از آنکه کاپیتان """"""""نمانیا ویدیچ"""""""" با دریافت دومین کارت زرد در وقت تلف شده از زمین اخراج شود، گل پیروزی بخش چلسی را به ثمر رساند.
هرچند که شانس چلسی برای قهرمانی مجدد با توجه به فاصله 12 امتیازی این تیم با منچستر یونایتد صدرنشین بسیار اندک است اما این پیروزی جان تازه ای به رقابت آرسنال و منچستر داد.
آرسنال اکنون تنها چهار امتیاز با منچستر فاصله دارد منتهی یک بازی کمتر انجام داده است .
منچستر سیتی و چلسی نیز به ترتیب با 50 و 48 امتیاز در مکانهای سوم و چهارم جدول قرار دارند.