سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

نکات دیدار بارسلونا - آرسنال

    نظر

 *این دو تیم فصل گذشته هم در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند که دیدار رفت دوتیم در ورزشگاه «امارات» با تساوی 2-2 پایان یافت ولی بارسا در دیدار برگشت توانست با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد.

 

* بارسا پیش از دیدار رفت و در 5 دیدار اخیر خود در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال شکست نخورده  بود و به دو تساوی و سه برد دست یافته بود.

* کاتالونیایی ها در هر سه دیدار خانگی شان در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس (1-5)، کپنهاگن(0-2)و روبین کازان(0-2) به پیروزی رسیدند و به دنبال کسب چهارمین پیروزی خانگی متوالی شان در رقابتهای این فصل هستند.

*آبی اناری ها  در رقابتهای این فصل لالیگا هم اوضاع خوبی دارندو در آخرین دیدارشان با نتیجه0-1 ساراگوسا را شکست دادندتابا 7 امتیاز برتری نسبت به رئال صدرنشین جدول باشند.

*آرسنال در هر 13 فصل اخیر مجوز صعود به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده و این یازدهمین فصل پیاپی است که این تیم از مرحله گروهی به دور حذفی راه یافته. آنها در 4 فصل از 5 فصل اخیر نیز توانسته اند دست کم تا مرحله یک چهارم پایانی راه یابند

*«توپچی ها» با به ثمررساندن 18 گل درمرحله گروهی درصدر گلزنان این رقابتها هستند.

*پیروزی آرسنال در دور رفت این مرحله مقابل بارسا نودو نهمین بردآنها در دویست حضورشان در رقابتهای یوفا بود و گل آرشاوین صدونودوهفتمین گل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا بود

*از سوی دیگر توپچی هاهم در هر 4 دیدار اخیر خارج از خانه شان شکست نخورده اند و روند شکست ناپذیری شان در رقابتهای لیگ برتر برای 11بازی است که ادامه دارد.