سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

خبر


با حضور سرلشکر جعفری
فرماندهان جدید نیروی زمینی سپاه و نیروی مقاومت بسیج معرفی شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تعییر ساختار نتیجه تغییر ماهیت تهدیدات است، گفت: هدف از تغییر ساختار سپاه، تقویت توان روز و بالا بردن آمادگی‌های دفاعی در نیروی زمینی سپاه و نیروی مقاومت بسیج بود.





آمریکا مذاکرات مقدماتی بدون شرط تعلیق غنی‌سازی را پذیرفت

خبرگزاری فارس: یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی با اشاره به پاسخ ایران به نامه گروه 1+5 نوشت: وزارت امور خارجه آمریکا تائید کرد که ایران می‌تواند بدون پذیرفتن پیش شرط تعلیق وارد مذاکرات مقدماتی شود.



سرلشکر فیروزآبادی:
دشمنان از ترس رزمایش سپاه اعلام کردند با ایران جنگ ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستادکل نیروهای مسلح با یادآوری قدرت ایران و نقش تعیین کننده کشورمان در موضوع نفت و انرژی در منطقه گفت: دشمنان ایران در برابر رزمایش سپاه دستپاچه شده و با ترس گفتند که با ایران جنگ ندارند.



در پی تشکیل کابینه لبنان؛
ناوهای نظامی آمریکا از مدیترانه عقب‌نشینی کردند

خبرگزاری فارس: حدود 2800 سرباز به همراه شش ناو آمریکایی پس از پنج ماه استقرار در دریای مدیترانه و خلیج فارس در پی تشکیل کابینه لبنان به آمریکا بازگشتند.



با حضور هاشمی رفسنجانی صورت گرفت
آغاز موضوع اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: بحث در باب اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد با حضور هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس این دانشگاه آغاز شد.




واکنش منفی «شمقدری» به انیمیشن سیما درباره فاجعه ایرباس ایرانی

خبرگزاری فارس: مشاور هنری رئیس جمهور، درنامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما نسبت به ساخت دیرهنگام انیمیشن حمله ناو آمریکایی به ایرباس ایرانی در سیما و انعکاس نادرست این حادثه در انیمیشن یادشده واکنش نشان داد.



شصت سال جنایت؛ شصت سال مقاومت(44)
خطر تشکیل اسراییلی دیگر توسط «مارونی» ها

خبرگزاری فارس: جنگ داخلی لبنان که همه روزه شعله ورتر شده و ابعاد خطرناکی به خود بگیرد، با دخالت «سوریه» و «فدائیان فلسطینی» شکل منطقه ای به خود گرفت.



نبرد وعده صادق /1
سید حسن نصر الله : دو اسیر بازگردانده نخواهند شد، مگر با مذاکرات غیر مستقیم و تبادل اسرا

خبرگزاری فارس:دو سال پیش در چنین روزی سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان طی یک نشست مطبوعاتی ، آخرین عملیات مقاومت اسلامی لبنان و ابعاد و اهداف آن را شرح داد. این سخنان غرور آفرین و پرحرارت برای همیشه در حافظه تاریخی جهان اسلام به عنوان سندی پرافتخار به ثبت رسید.



بازتاب رزمایش اقتدار ـ 14
نادران: پیام رزمایش ایران صلح و همزیستی برای منطقه و مسلمانان است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به برگزاری رزمایش اخیر ایران گفت: صلح، دوستی و همزیستی مسالمت‌آمیز از پیام‌های این رزمایش برای منطقه و کشورهای مسلمان است.



از سوی فرمانده نیروی انتظامی استان تهران
جزئیات دستگیری قاتل زنان در کرج تشریح شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان تهران جزئیات دستگیری قاتل زنان در کرج را افشا کرد.



نبرد وعده صادق/2
حزب‌الله، دیداری دوباره در دومین سالگرد جنگ

خبرگزاری فارس: در حالی دومین سالگرد پیروزی بزرگ حزب الله را در جنگ‌ 33 روزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی سپری می‌کنیم که این رژیم هنوز نتوانسته از فشار روانی منفی ناشی از شکست در این جنگ خارج گردد.



جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:
اولین پاسخ ایران قلب اسرائیل و 32 پایگاه آمریکا را هدف قرار می‌دهد

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر اسراییل و آمریکا گلوله‌ای به سمت کشورمان شلیک کنند نیروهای مسلح ایران قبل از آنکه گرد و خاک حاصل از این حمله نظامی فروکش کند، قلب اسرائیل و 32 پایگاه آمریکا در منطقه را مورد هدف قرار می‌دهند.



آلیا در دیدار نماینده مجلس پاکستان:
ایران از تحریمها ضرر نمی‌کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ایران از تحریمها ضرر نمی‌کند بلکه این شرکت‌های امریکایی و اروپائی هستند که از این تحریم‌ها ضرر می‌بینند.



در نشست رسانه‌ای «فرهاد فخرالدینی» عنوان شد:
ارکستر ملی موسیقی سریال امام علی(ع) را در شیراز می‌نوازد

خبرگزاری فارس:ارکستر موسیقی ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی و خوانندگی سالار عقیلی به مناسبت میلاد حضرت امیر(ع) موسیقی سریال امام علی را در باغ عفیف آباد شیراز اجرا می‌کند.



مدیر عامل بانک ملی:
اقدامات لازم برای مقابله با تحریم بانک ملی در حال انجام است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بانک ملی گفت: اقدامات لازم برای مقابله با تحریم از سوی اتحادیه اروپا از سوی بانک ملی در حال انجام است و احتمالا در هفته‌های آینده در دادگاههای اروپا رسیدگی می‌شود.