سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

منیعی مصدوم شد

    نظر
سفر پرسپولیس به اسپانیا انجام می شود --پارس فوتبال -- 3  ساعت پیش
 سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران گفت : سفر تداکارتی تیم فوتبال پرسپولیس به اسپانیا انجام می شود. فرخزادی درباره صحبت های دیروز رییس سازمان تربیت بدنی در خصوص جلوگیری از اردوهای تداکارتی خارج از کشور گفت:


:: منیعی مصدوم شد --پارس فوتبال -- 3  ساعت پیش
 هافبک تیم فوتبال استقلال در جریان تمرینات این تیم در اردوی ترکیه از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد. تمرینات تیم فوتبال استقلال از روز گذشته در کمپ تمرینی پارک سبز استانبول پیگیری شد.


 مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه هفته آینده زانوی آسیب دیده خود را به تیغ جراحان می سپارد. خلیلی که در جریان تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از ناحیه زانوی پای راست دچار آسیب دیدگی شده است هم اکنون همراه تیم ملی در اردوی اسپانیا به سر می .


 قراردادی بسته نشده که بخواهند شکایت کنند سخنگوی باشگاه چارلتون در واکنش به لغو بازی دوستانه سی ام تیر و به دلیل تهدید فدراسیون فوتبال ایران برای شکایت به فیفا گفت:


 علی عالی/خبرگزاری پارس فوتبال هر چند پیشنهاد مدیرعامل پرسپولیس به شاه حسینی را می توان اقدامی تاکتیکی برای روز مبادا دانست اما واقعا جای شاه حسینی و مصاحبه های آتشینش در فوتبالمان خالی است.


 با تصویب کمیته پزشکی و انضباطی فدراسیون فوتبال و بنا بر گفته رییس کمیته پزشکی این فدراسیون سعید دقیقی و فاروق اختیاروویچ دو بازیکن پاس همدان به دلیل استفاده از مواد نیرو زا 6 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شدند.


 بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علاقه شدیدی به بازگشت به پرسپولیس دارم اما مظلومی با درخواستم مخالف است.