سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

ولفگانگ سیدکا" سرمربی تیم فوتبال سایپا شد

حسن کامران : انتقال سپاهان نوین غیر قانونی است --شبکه خبر -- 48  دقیقه پیش
 فدراسیون فوتبال در جایگزین کردن نام "فولاد خوزستان " به جای نام "سپاهان نوین " در قرعه کشی لیگ برتر باشگاه های کشور غیرقانونی عمل کرده است و باید جوابگو باشد.


 اسپانیا یکی ازبهترین اردوهای تیم ملی بوده است علی دایی گفت: در صورت قطعی شدن لغو بازی ایران برابر مصر تیم دیگری جایگزین مصر خواهد شد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:


 تراژدی استقلال در لیگ هفتم با قهرمانی در جام حذفی پایان خوشی یافت و جالب آن که زوج موفق اما، ناهمگون فتح الله زاده و قلعه نویی این موفقیت را رقم زدند.


 درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر بخشش هواداران این تیم برای حضور در دیدار اول لیگ برتر از سوی فدراسیون پذیرفته نیست. به گفته مهدی محمد نبی،


 اردوی ده روزه نارنجی پوشان در ترکیه "ولفگانگ سیدکا" به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا تهران انتخاب شد. "تقی زاده" سخنگوی باشگاه سایپا اظهار کرد:


 تیم فوتبال سپاهان ایران برای حضور در یک تورنمنت چهارجانبه یکشنبه راهی دمشق می شود. تیم فوتبال سپاهان ایران شب گذشته پس از اتمام اردویی 15روز از ترکیه وارد ایران شد که به دستور کادر فنی زردپوستان به مدت 2 روز استراحت خواهند کرد و هیچ جلسه تمرینی را برگزار نمی کنند.