سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

رودباریان به پیکان پیوست

استقلال از سد تیم هفتم لیگ آذربایجان گذشت --مهر -- 45  دقیقه پیش
 تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیداری دوستانه مقابل تیم گاباله اسپور آذربایجان با یک گل به برتری رسید.


 رییس فدراسیون فوتبال مصر علت لغو دیدار دوستانه تیم ملی کشورش برابر ایران را دلایل سیاسی دانست و گفت: لغو این دیدار از ایجاد تنش بیشتر بین دو کشور جلوگیری می کند.


 رییس فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد، این فدراسیون به دلایل سیاسی تصمیم گرفته است بازی دوستانه تیم های فوتبال ایران و مصر را که قرار است در بیستم اگوست برگزار شود لغو کند.


 تیم فوتبال پیروزی تهران درهفته نخست از هشتمین دوره رقابت های باشگاههای دسته برتر کشور بدون تماشاگر به مصاف سایپای تهران می رود.


 تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در کشور ترکیه به پیروزی دست یافت.


 به دلیل عدم صدور روادید، اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در اسپانیا برگزار نمی شود. به دلیل عدم صدور...


 به دلیل عدم صدور روادید، اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در اسپانیا برگزار نمی شود. به دلیل عدم صدور روادید اسپانیا حضور این تیم در اسپانیا منتفی شد.


:: زارع و نوری با پرسپولیس ثبت کردند --شبکه ورزش ایران -- 3  ساعت پیش
 پژمان نوری و مازیار زارع روز سه شنبه در هیأت فوتبال استان تهران حاضر شدند و قراردادشان را به مدت یک سال با تیم پرسپولیس ثبت کردند.


:: رودباریان به پیکان پیوست --شبکه ورزش ایران -- 3  ساعت پیش
 تیم پیکان ،حسن رودباریان،دروازبان فصل قبل پرسپولیس را به خدمت گرفت. بنا بر اعلام شهبازی دبیر هیأت فوتبال استان تهران حسن رودباریان دروازه بان فصل قبل تیم پرسپولیس با حضور در هیأت فوتبال استان تهران با عقد قرارداد یک ساله به ...


 با لغو بازی دوستانه با مصر ، تدارکات ایران برای انتخابی جام جهانی مشکل تازه ای پیدا کرد. «سمیر ظاهر» رییس فدراسیون فوتبال مصر در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد که تیم ملی این کشور بنا به توصیه مقامات دولتی مقابل ایران حضور نخواهد یافت.