سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

بلیت قطبی برای بازگشت به ایران OK نشد

    نظر
/اردوی تیم ملی فوتبال در چک/ ایران فردا با تیم "بوهیماپراگ" بازی می کند --پارس فوتبال -- 7  دقیقه پیش
 سفر "کفاشیان" به کنفدراسیون آسیا تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری اردوی 7 روزه در جمهوری چک به سر می برد، فردا شب به مصاف تیم بوهیماپراگ (قهرمان دسته اول چک) می رود.


 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل برخی مسایل از بازیکنان خواست حرمت نام بزرگ این تیم را رعایت کنند. بازیکنان تیم امروز صبح زیر نظر صمد مرفاوی و امید طیری تمرین کردند،


 سرمربی آلمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تاخیر یک روزه در اردوی برون مرزی زردپوشان حاضر شد. انگین فیرات پس از اردوی 12 روزه سپاهان در ترکیه ماند و همراه زردپوشان به تهران نیامد.


 تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر عصر امروز تحت تاثیر تاخیر افشین قطبی در ورود به ایران برگزار شد.


 نخستین کنگره بین المللی علم فوتبال در ایران برگزار می شود آکادمی را در پنج نقطه کشور تاسیس می کنیم رییس آکادمی فدراسیون فوتبال گفت: دانشگاهیان باید بتوانند کالای علمی خود را به بدنه اجرایی کشور ارایه دهند و آکادمی ملی فوتبال می تواند زمینه ی این ارتباط را برقرار کند.


:: بلیت قطبی برای بازگشت به ایران OK نشد --پارس فوتبال -- 25  دقیقه پیش
 پرسپولیس همچنان بدون سرمربی تمرین اختصاصی واعظی، منصوری و باقری تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت صبح، امروز (سه شنبه) همچنان بدون حضور افشین قطبی برگزار شد.


 مربیان جوان از پنجره وارد لیگ برتر شوند استقلال اهواز بین پنج تیم دوم لیگ می ایستد سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: شگفتی لیگ هشتم، هزینه های بی رویه تیم های دولتی است که فوتبال ما را به قهقرا می برد.


 مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران با ارائه درخواستی از سازمان لیگ خواهان تسویه حساب مالی شدند.


 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از بازگشتش به ایران در ساعت 24 امشب خبر داد.


 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل برخی مسایل از بازیکنان خواست حرمت نام بزرگ این تیم را...