سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

مجتبی جباری با تیم فوتبال آپادانا به میدان رفت / گلزنی هافبک است

    نظر
 گزارشی از قرارداد سرمربی سابق تیم ملی با مس --پارس فوتبال -- 8  دقیقه پیش
 قلعه نویی روزانه 2 میلیون تومان دستمزد می گرفت؟ در حالی که مس با تحولات مدیریتی مواجه شده، شایعاتی در مورد میزان دستمزد امیر قلعه نویی در دوران 4 ماهه فعالیتش در کرمان به گوش می رسد.


 ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار تدارکاتی امروز برابر قبضه اسپور ترکیه مشخص شد. این دیدار از ساعت 18 امروز در ترکیه برگزار خواهد شد. استقلال امروز با این ترکیب اولیه به میدان می رود:


 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با درخواست سرپرست تیم سپاهان اصفهان برای حضور ملی پوشان این تیم در سوریه مخالفت کرد. مجید بصیرت پس از سفر کاروان سپاهان ایران به سوریه برای حضور در تورنمنت چند جانبه،


 مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران با ارائه درخواستی از سازمان لیگ خواهان تسویه حساب مالی شدند. مسئولان پرسپولیس روز گذشته نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرده و خواستار تسویه حساب مالی با سازمان لیگ برتر در خصوص مسابقات فصل گذشته شدند.


 تیم فوتبال پگاه گیلان عصر امروز در حالی برابر تیم فوتبال آپادانا به پیروزی دست یافت که مجتبی جباری در ترکیب تیم بازنده به میدان رفت.


 سفر "کفاشیان" به کنفدراسیون آسیا تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری اردوی 7 روزه در جمهوری چک به سر می برد، فردا شب به مصاف تیم بوهیماپراگ (قهرمان دسته اول چک) می رود.


 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل برخی مسایل از بازیکنان خواست حرمت نام بزرگ این تیم را رعایت کنند. بازیکنان تیم امروز صبح زیر نظر صمد مرفاوی و امید طیری تمرین کردند،


 سرمربی آلمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تاخیر یک روزه در اردوی برون مرزی زردپوشان حاضر شد. انگین فیرات پس از اردوی 12 روزه سپاهان در ترکیه ماند و همراه زردپوشان به تهران نیامد.


 تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر عصر امروز تحت تاثیر تاخیر افشین قطبی در ورود به ایران برگزار شد.


 نخستین کنگره بین المللی علم فوتبال در ایران برگزار می شود آکادمی را در پنج نقطه کشور تاسیس می کنیم رییس آکادمی فدراسیون فوتبال گفت: دانشگاهیان باید بتوانند کالای علمی خود را به بدنه اجرایی کشور ارایه دهند و آکادمی ملی فوتبال می تواند زمینه ی این ارتباط را برقرار کند.