سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

پیشنهاد صبا و استقلال به ابراهیم اسدی

    نظر
گزارشی از مبلغ دریافتی قلعه نویی، گرانترین مربی فصل قبل --پارس فوتبال -- 2  ساعت پیش
 بحث قرارداد مربیان فوتبال ایران، جزو سکرت ترین قراردادهای فوتبال ایران است که کمتر پیش می آید تا این موضوع رسانه ای شود. همین موضوع موجب شده تا حرف وحدیث های فراوانی در این باره شنیده شود و از رقم نجومی قرارداد آری هان صحبت به میان آید یا در مقطعی از فصل ...


:: پرسپولیس و 3 اتفاق ( به قلم جلال چراغپور) --پارس فوتبال -- 2  ساعت پیش
 جلال چراغپورهیچکس از افشین قطبی انتظار نداشت که پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر برساند اما او این توقع را در نخستین فصل حضورش در فوتبال ایران به وجود آورد.


 علی کفاشیان از دلایل مخالفت خود با انتقال تیم های لیگ برتری تهران به شهرستان ها و دیگر مسائل مربوط به فوتبال کشور و تیم ملی سخن گفت. علی کفاشیان،


 در شرایطی که درست دو هفته دیگر هشتمین دوره لیگ حرفه ای با بازی پرسپولیس  سایپا آغاز خواهد شد، خبرهای دریافتی حاکی از آن است که مدیرعامل راه آهن با انتقال این تیم از تهران به ساری موافقت کرده است در این جلسه یکی از مسئولان مازنی با اشاره به فوتبالیست هایی که .


 تیم فوتبال پگاه گیلان عصر امروز در حالی برابر تیم فوتبال آپادانا به پیروزی دست یافت که مجتبی جباری در ترکیب تیم بازنده به میدان رفت. تیم فوتبال پگاه گیلان که برای برپایی اردویی 5 روزه در تهران به سر می برد،


:: پیشنهاد صبا و استقلال به ابراهیم اسدی --پارس فوتبال -- 3  ساعت پیش
 این روزها ابراهیم اسدی، بازیکن فصل گذشته استیل آذین در فراق از دست دادن مادرش به سر می برد. البته آنطور هم نیست که او به این دلیل از فوتبال کناره گیری کند.


 اگر چه ماندن یا نماندن مجتبی جباری در استقلال مشخص نشده،اما سرمربی این تیم تمایل بسیاری دارد تا بازوبند کاپیتانی استقلال را به جباری بسپارد.


 امیر قلعه نویی این روزها بابت احتمال از دست دادن مجتبی جباری نگران است و منتظر مانده تا تکلیف این بازیکن به طور کامل مشخص شود. سرمربی آبی ها از فتح الله زاده و نظری جویباری خواسته تا تحت هر شرایطی قرارداد جباری را تمدید کنند،


 فیروز کریمی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل تلخ فوتبالی، این بار با صباباتری پا به لیگ برتر خواهد گذاشت و شاید او دوباره نتایج خوبش با استقلال اهواز را تکرار کند.


 هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین بعدازظهر این تیم ضمن ابراز نارضایتی از عدم حضور سرمربی در تهران، علیه مدیرعامل باشگاه استقلال شعار دادند.