سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

جباری با استقلال تمدید کرد

جباری با استقلال تمدید کرد
 
فوتبال- همشهری آنلاین:
مجتبی جباری بازیکن فصل پیش استقلال تهران قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش ایسنا جباری در این باره گفت: همان طور که به استقلالی‌ها قول داده بودم، قراردادم با این تیم را تمدید کردم.

مجتبی جباری اظهار کرد: از ابتدا نیز گفته بودم که هیچ مشکلی برای آمدن به استقلال ندارم و تنها می‌خواستم گزینه‌های خارجی خود را بررسی کنم و از قبل هم قول داده بودم که اگر شرایط حضورم در خارج فراهم نشد، به استقلال بیایم که همین اتفاق افتاد.

وی افزود: مذاکرات خوب و شفافی را با مدیرعامل باشگاه استقلال داشتم و با توجه به اطمینانی که به فتح‌الله‌زاده دارم هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد نداشتم.

جباری در ادامه با اشاره به همکاری باشگاه استقلال در صورت بحث ترانسفرش نیز گفت: در حال حاضر یک پیشنهاد از یک تیم دسته‌ی اول فرانسه دارم که هفته‌ی آینده برای بررسی این پیشنهاد به فرانسه می‌روم و اگر پیشنهاد خوبی باشد، به این تیم منتقل می‌شوم.

جباری خاطرنشان کرد که این تیم المپیک مارسی نیست اما، یکی از تیم‌های لیگ دسته‌ اول فرانسه است.

مجتبی جباری درباره‌ موفقیت در تیم استقلال نیز گفت: بسیار امیدوارم و تلاش می‌کنم تا در این فصل نیز برای استقلال مفید باشم و امید بسیاری دارم که بار دیگر همراه این تیم به جام دست پیدا کنم.

وی هرگونه مشکل در زمینه‌ تمدید قرارداد با باشگاه استقلال یا مباحث مربوط به پیشنهاد 500 میلیون تومانی خود را رد کرد و گفت: بدون مشکل به استقلال آمدم و به هیچ عنوان شرایط دشوار مالی برای باشگاه تعیین نکردم.

جباری در پایان پیرامون تلاشش برای بازگشت به تیم ملی نیز گفت: امید بسیاری دارم که بتوانم در تیم ملی نیز حضور داشته باشم و در راه جام جهانی تیم ایران را همراهی کنم.