سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

با حکم فتح ا..زاده : منصوریان رییس آکادمی فوتبال استقلال تهران ش

17 مرداد 1387
< src=" http://www.ghatreh.com/subcat/getNews.php?keyID=tv90&type=js&num=30">

 روزهای خوبی در پرسپولیس داشتم اما حالا شرایط فرق می کند سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: امیدوارم جوانان زیادی که به تیم پاس ملحق شده اند،


 هفته ی دوم هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور روز شنبه با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شود، ضمن آنکه دو دیدار به دلیل حضور بیش از سه بازیکن تیم های سایپا و سپاهان در تیم ملی ایران لغو شده است.


 چرا در بازی با فلسطین نفرات اصلی دعوت می شوند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنامه تیم ملی در استفاده از بازیکنان اصلی برای مسابقه با تیم هایی چون ?فلسطین? را درک نمی کنم.


 کسب 10 درصد موفقیت شما هم افتخار است حمید سجادی، مدیرعامل و حسین رضازاده عضو هیات مدیره باشگاه سایپا از تمرینات تیم فوتبال و والیبال این باشگاه بازدید کردند.


 مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: از رای شورای استیناف متعجبم، چرا که دود محرومیت پرسپولیس به چشم فوتبال ایران می رود.


 هنوز منتظر پاسخ ازبکستان هستیم درخواست ایران برای تعویق بازی دوستانه با ازبکستان ممکن است به لغو این دیدار منجر شود. پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت:


 جریمه ی نقدی سپاهان بیشتر شد رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در رابطه با تیم های پیروزی و سپاهان اعلام شد. به دنبال درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه های فولاد مبارکه سپاهان و پیروزی نسبت به رای مورخ 20 خرداد 87 کمیته ی استیناف فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد.


:: سه بازیکن مصدوم عربستان در اردوی چک --پارس فوتبال -- 32  دقیقه پیش
 سه تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان در اردوی آمادگی چک با مصدومیت همراه هستند. تیم ملی عربستان اولین حریف ایران در مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 که اردوی خود را در جمهوری چک برگزار کرده است با مصدومیت سه بازیکن خود همراه است.


 مسئولان باشگاه پرسپولیس در شکایتی مجدد از مسئولان فدراسیون فوتبال خواستار بخشش محرومیت این تیم شدند. شورای استیناف پس از بررسی شکایت پرسپولیس مبنی بر بخشش محرومیت 2 جلسه ای این تیم از حضور هواداران،


 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با درخواست مسئولان باشگاه استقلال تهران مبنی بر حضور ملی پوشان این تیم در بازی فردا مقابل پگاه گیلان، مخالفت کرد.


:: پیروزی و پاس بدون تماشاگر --همشهری آنلاین -- 45  دقیقه پیش
 شورای استیناف به سومین درخواست باشگاه پیروزی برای تجدید نظر در محرومیت تماشاگران این تیم در دو بازی خانگی پاسخ منفی داد...


 سرمربی و مربی تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین امروز برای هواداران حاضر در محل تمرین اقدام به انجام حرکات نمایشی با توپ کردند.


 مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در حکمی رسمی، کاپیتان فصل گذشته این تیم را به عنوان رییس آکادمی فوتبال این باشگاه انتخاب کرد. علی فتح ا...زاده پس از اتمام قرارداد حسن روشن با این باشگاه و با توجه به بروز مشکلاتی با وی،


 تساوی سوریه و اردن رقابت های فوتبال غرب آسیا شب گذشته با برگزاری دو دیدار آغاز شد که طی آن تیم ملی فوتبال کشورمان با سه گل حریف خود فلسطین را از پیش رو برداشت و همچنین دیدار دو تیم سوریه و اردن نیز به تساوی بدون گل انجامید.


 تیم فوتبال استقلال تهران در دومین بازی خود در لیگ برتر هشتم همانند بازی اول، بدون آرم حمایت کننده مالی به میدان خواهد رفت. مسئولان استقلال هنوز نتوانسته اند با یکی از شرکت های پیشنهاد دهنده برای حمایت مالی این تیم به توافق برسند.


 ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار مقابل پاس همدان در هفته دوم لیگ برتر مشخص شد.


 حسین ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : دیدار این تیم با سایپای کرج از هفته دوم مسابقات لیگ برتر باشگاههای ایران در تاریخ مشخص شده قبلی انجام نخواهد شد و به بعد موکول شده است .


:: دیدار پیروزی و پاس بدون حضور تماشاگر --شبکه خبر -- 1  ساعت پیش
 شورای استیناف به سومین درخواست باشگاه پیروزی برای تجدید نظر در محرومیت تماشاگران این تیم در دو بازی خانگی پاسخ منفی داد.


 اوایل هفته بود که نام امید نمازی مربی ایرانی مقیم امریکا برای کمک به امیر قلعه نویی مطرح شد. نمازی که فعالیت چشمگیری در فوتبال و فوتسال امریکا داشته است این خبر را تکذیب نمی کند.


 تیم فوتبال کوروفچی ازبکستان یکی از تیم های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا از این به بعد با نام بنیادکار در رقابت های مختلف بازی خواهد کرد.


 هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که دچار پارگی رباط صلیبی شده است، هفته آینده تحت عمل جراحی قرار می گیرد.


:: روز دشوار پرسپولیس و استقلال --هموطن سلام -- 1  ساعت پیش
 هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور بعدازظهر فردا با انجام هفت دیدار آغاز می ‏شود و دو دیدار باقی ‏مانده در هفته ‏های آینده برگزار خواهد شد.


 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران می گوید:دوست دارم فوتبالم را با ملوان به پایان برسانم تا با خاطرات شیرین گذشته از فوتبال خداحافظی کنم.


:: افزایش محرومیت تیم فوتبال سپاهان --هموطن سلام -- 2  ساعت پیش
 رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در رابطه با تیم های پیروزی و سپاهان اعلام شد. به دنبال درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه های فولاد مبارکه سپاهان و پیروزی نسبت به رای مورخ 20 خرداد 87 کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد.


 دومین هفته از هشتمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه های برتر ایران ( جام خلیج فارس ) فردا شنبه با 7 دیدار شروع می شود.


 هافبک تیم فوتبال سایپا تهران گفت: به خاطر پول از پرسپولیس جدا نشدم و بهتر است مدیرعامل باشگاه راستگو بوده و حقیقت را به هواداران این تیم بگوید.


 


 مربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: باشگاه ها باید بازیکنان را برای تیم ملی آماده کنند و قرار نیست تیم ملی این کار را برعهده گیرد.


 هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت:به دلیل عمل آپاندیس هنوز به آمادگی کامل نرسیده ام.


 سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: هرگز انتظار چنین اتفاقی را از سوی فدراسیون ایران برای تغییر زمان نداشتیم.